20 ноември, 2015

Празни мини опаковки 4

Привърших 4 малки опаковки, от които обаче съм доволна. В смисъл такъв, че успях да придобия впечатления за продукта, някои положителни, някои не чак толкова.

1. Sephora Instant Refreshing Toner, 50мл - много свеж тоник, определено си върши работата, а именно освежаване след почистването на лицето или премахване на грим. Лека, приятна миризма, на одеколоните от едно време ми напомняше. Ползвала съм го и сутрин, и вечер, понякога и като почистващ продукт сутрин вместо обичайния измиващ гел/крем, който ползвам. Справя се с натрупаното омазняване през нощта. Определено бих взела и голяма опаковка.
2. Weleda Mandel Sensitiv Pflegelotion, 20мл - лосион за тяло за чувствителна кожа с бадем. Изключително приятен лосион, с изкушаващ аромат на бадем и захар, по-скоро е като флуид/емулсия. Аз по принцип не понасям продукти за тяло от рода на кремове, масла, суфлета и други с абсурдни наименования. Обаче това ме изненада много приятно - изключително лека консистенция, лесно се нанася и което е много важно за мен, не лепка и попива бързо, не ми оставя усещане за омазване на току-що измитата кожа. Много съм доволна, че успях да го пробвам, благодарение на октомврийската Good box. Звучи невероятно, но бих си взела една опаковка, за подхранване на напоследък доста сухата ми кожа.
3. Weleda Mandel Sensitiv Cremedusche, 20мл - душ крем от същата серия за чувствителна кожа с бадем. Отново положително впечатление, лека консистенция, отново приятнен аромат като лосиона, с леко измиващо действие.
4. Clinique Take the Day Off Make Up Remover, 50мл - двуфазен почистващ продукт за очите. Мнението ми е същото като за продукта на Lancome oттук, с разликата, че ми дразнеше леко на очите. Не бих взела голяма опаковка, просто това не е моят тип продукт.

Няма коментари:

Публикуване на коментар